Ge mig glitter och glamour Dolce vita mon amour

Jahaja!
Nu har jag lyckats igen!
Min alldeles egna modell har ställt upp för mig igen och modellerat för mig idag. Det var för en grej i skolan. I foto-kursen har vi alla valt ett eget och varsit tema och efter detta temat ska vi då presentera fyra till sex bilder med våra egna tolkningar.
Mitt tema är då glamour och för att få fram denna känsla sa jag då till min modell (ja, hon har faktiskt ett namn; Carolina) att hon skulle ta på sig en silvrig paljettklänning och att hon skulle "känna sig glamourös!!" och hon föll in i rollen så snabbt så!

Måste faktiskt ge henne en stor eloge för att hon stod ut att vara ute i snön i bara en liten klänning!
*stående ovationer*


Här är ett litet smakprov på hur bilderna blev
(den röda mattan blev varken röd eller matt-liknande då det snöade ganska mycket ute, hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback