julkonsert + fiaskobilder

Här kan ni ju se vad det var jag skulle göra igår...
Jag var alltså på julkonserten med de tre S:en (Shirley, Sonja, Sanna) plus gäster.
Det var sjukt kul faktiskt, och väldigt bra.

Men sen har jag också ett beskymmer...
Och det är att det inte blev några bra bilder igår. Alls.
Det konstigaste är att jag gjorde precis samma sak som förra gången jag var på konsert och då blev bilderna mycket bättre.. Hmm...

Min fråga ställer jag nu till alla som kan något om sådant här;
finns det något bra objektiv ni skulle kunna rekomendera för sånna här tillställningar?
Jag har en Nikon D80 och jag använder ett teleobjektiv - Tamron 18-200 - som jag är väldigt nöjd med.
Men sen vet jag ju att det finns objektiv som är bättre för sånna här events etc.
Så snälla HJÄLP!


Ett tal bilder som fukar någorlunda i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Fina bilder :)

2010-12-21 @ 23:04:37
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback