Nu är jag igång!

Kära blogg!

Nu är jag äntligen igång igen!
Bloggandet har tagit en nystart och nu kör jag på riktigt!
Det har liksom varit lite halvseriöst innan på de bloggar jag haft. Så nu ska jag försöka göra det här till det allra bästa.
Dela med mig av mitt bästa.
Mina bästa foton, texter, tankar, mode och teorier. Och eventuellt lite vardag också.

Jag har försökt länge nu att skaffa en ny blogg men det största bekymret då har varit att jag inte vetat vad jag skulle döpa den till.
Men nu har jag bestämt mig. Och nu får det vara så!
highfour.blogg.se
Fråga mig inte vad fan jag vill med det. Men så fick det bli!

Så, från och med nu blir det inlägg och bloggande som gäller för hela slanten! (Eller ah, nästan iaf)
Men jag nöjer mig med det här inlägget för tillfället ;)

Vi ses!

Byebye
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback